In u 2021, e vendite di u mercatu mundiale di e macchine di saldatura elettrica ghjunghjenu à 1 miliardu di dollari americani, è si prevede chì ghjunghjenu à 1,3 miliardi di dollari americani in u 2028, cù un tassu di crescita annuale cumpostu (CAGR) di 3,9% (2022-2028). À u livellu di basa, u mercatu cinese hè cambiatu rapidamente in l'ultimi anni. A dimensione di u mercatu in u 2021 serà di milioni di dollari americani, chì rapprisentanu circa u 100% di u mercatu mundiale. Si prevede chì ghjunghjenu à milioni di dollari americani in u 2028, è a quota mundiale ghjungerà à u 100%.
I principali produttori mundiali di macchine di saldatura à resistenza (Resistance Welding Machine) includenu ARO Technologies, Fronius ntemationa è Nippon Avionics, ecc., è e più grandi cumpagnie mundiali anu una quota di mercatu tutale di più di u 20%.
Attualmente, l'Europa hè u più grande mercatu di macchine di saldatura elettrica di u mondu, chì rapprisenta circa u 25% di a quota di mercatu, seguitata da a Cina è l'America di u Nordu, i trè inseme rapprisentanu più di u 40% di u mercatu.
I principali pruduttori includenu:
ARO Technologies
Fronius Internaziunale
NIMAK
Avionica Nipponiana
Daihen Corporation
TJ Snow
Sistemi di Saldatura Panasonic
Linea Centrale
TECNA
Styler Electronics (Shenzhen) Co. Ltd.
Taylor-Winfield
Airone
CEA
L'infurmazioni furnite da Styler ("noi", "ci" o "u nostru") nant'à (u "Situ") sò solu per scopi informativi generali. Tutte l'infurmazioni nant'à u Situ sò furnite in bona fede, ma ùn facemu alcuna dichjarazione o garanzia di alcun tipu, espressa o implicita, riguardu à l'accuratezza, l'adeguatezza, a validità, l'affidabilità, a dispunibilità o a cumpletezza di qualsiasi infurmazione nant'à u Situ. IN NESSUNA CIRCOSTANZA AVREMU ALCUNA RESPONSABILITÀ VERSU VOI PER QUALSIASI PERDITA O DANNO DI QUALSIASI TIPU SUBITU IN RISULTATU DI L'USU DI U SITU O DI L'AFFIDAMENTU À QUALSIASI INFORMAZIONE FORNITA NANT'À U SITU. U VOSTRU USU DI U SITU È U VOSTRU AFFIDAMENTU À QUALSIASI INFORMAZIONE NANT'À U SITU HÈ ESCLUSIVAMENTE À U VOSTRU RISCHIU.
Data di publicazione: 15 di ghjugnu 2023